Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13003
Title: Диференціація комунікативних установок бізнесменів
Other Titles: Differentiation of communicative attitudes of businessmen
Authors: Чернявська, Т. П.
Chernyavskaya, T. P.
Keywords: комунікативні установкМ
бізнесмен бізнесу
бізнес-діяльність
власник
успішність суб'єкта у бізнесі
communicative aims
businessman
business activity
business owner
subject’s success in business
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Чернявська Т. П. Диференціація комунікативних установок бізнесменів / Т. П. Чернявська // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 73-78.
Abstract: Емпіричне дослідження комунікативних установок бізнесменів показало відмінності їх проявів у власників виробничих підприємств порівняно з менеджерами, виявило професійно-важливі якості, що сприяють успішності суб'єктів у бізнес-діяльності. Результати цього дослідження можуть бути використані при розробці методик оцінювання, консультування та тренінгової підготовки бізнесменів. Empiric research on businessmen’s communicative aims showed differences of their displays on the part of owners of production enterprises as compared to managers; found out some professionally important qualities instrumental in success of subjects in business activity. Results of the research can be used in working out assessment methods, consulting and workshop training of businessmen.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13003
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyavskaya T. P. .pdf126.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.