Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12987
Title: Аналіз професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності
Other Titles: Analysis of profession-oriented training of future specialists in physical culture for sport and health activities
Authors: Джуринський, Петро Борисович
Джуринский, Петр Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Ковальова, Тетяна Михайлівна
Kovalyova, Tetyana Mykhailivna
Ковалева, Татьяна Михайловна
Keywords: професійна підготовка
майбутні фахівці
фізична культура
структурні компоненти
критерії
рівні підготовленості
факторний аналіз
фізкультурно-оздоровча діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Джуринський П. Б. Аналіз професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності / Петро Борисович Джуринський, Тетяна Михайлівна Ковальова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 3 (136). – С. 128-134.
Abstract: The article analyzes the research of profession-oriented training of future specialists in physical culture for sport and health activities. It is determined that there is a need of young people to update the content of physical activity and develop relevant forms and methods of training future specialists in physical culture. Insufficient knowledge, skills and abilities of future specialists of physical culture for creative use under current conditions, etc. have been revealed. The aim of the study was to experimentally test the effectiveness of the profession-oriented training of future specialists in physical culture for sport and health activities. Research methods: theoretical: analysis, retrospective analysis, synthesis, comparison, content analysis; systematization and generalization; abstraction and classification; empirical: observation, questionnaire, testing, pedagogical experiment; statistical: methods of descriptive statistics, method of factor analysis for quantitative and qualitative evaluation of the results of a pedagogical experiment and determination of a statistically significant difference between the obtained results. The dynamics of the proficiency levels of the future physical culture specialists to organize sport and health activities based on the results of the ascertaining and formative stages of the experiment on the basis of motivational, activity-centred, cognitive and personal criteria is studied. The factor analysis of the results indicates that the most significant structural components that formed the profession-oriented training of future specialists in physical culture for sport and health activities were these: the motivational component, cognitive component and health component. According to the results of the pedagogical experiment, it was established that the changes in the training levels of the students constituting the experimental group were statistically significant, which confirms the effectiveness of our scientific and methodological developments in training future specialists in physical culture for sport and health activities. У статті здійснено аналіз досліджень професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності. Визначено, що у молоді існує потреба в оновленні змісту рухової діяльності та розроблення актуальних форм і методів підготовки майбутніх фахівців фізичної культури; недостатньо сформовані у майбутніх фахівців фізичної культури знання, уміння і навички для творчого використання в сучасних умовах тощо. Дослідження передбачало експериментально перевірити ефективність професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності. Методи дослідження: теоретичні: аналіз, ретроспективний аналіз, порівняння, контент-аналіз; систематизація та узагальнення; абстрагування та класифікація; емпіричні: спостереження, анкетування, тестування, педагогічний експеримент; статистичні: методи описової статистики, метод факторного аналізу для кількісної та якісної оцінки результатів педагогічного експерименту та визначення статистично значущої різниці отриманих результатів. Вивчено динаміку рівнів сформованості підготовленості майбутніх фахівців фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності за результатами педагогічного експерименту на основі мотиваційного, діяльнісного, когнітивного та особистісного критеріїв. Факторний аналіз результатів виявив, що найбільш значущими структурними компонентами, які забезпечили професійну підготовленість майбутніх фахівців із фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності були мотиваційний, когнітивний та оздоровчий компоненти. Було встановлено, що зміни рівнів сформованості підготовленості студентів експериментальної групи були статистично достовірні, що підтверджує ефективність наших науково-методичних розробок із професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12987
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhurynsky.pdf287.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.