Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1294
Назва: Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
Інші назви: Psychological peculiarities of self-concept developing of future social educators in professional training
Автори: Кірєєва, Уляна Валеріївна
Kireyeva, Ulyana Valeriyivna
Ключові слова: самосвідомість
особистість
Я-концепція
соціальний педагог
професійне навчання
саморозуміння
емоційна рівновага
впевненість у собі
самотворчість самосознание
consciousness
personality
self-concept
social educator
vocational training
self-understanding
emotional balance
self-confidence
self-creation
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кірєєва, У. В. Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Уляна Валеріївна Кірєєва; наук. кер. А. В. Фурман; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота присвячена вивченню проблеми розвитку позитивної Я-концепції соціальних педагогів у процесі професійного навчання. Запропонована модель розвитку позитивної Я-концепції студента у системі навчання у сучасному ВНЗ. Розроблена анкета виявлення психологічних особливостей розвитку Я-концепції студентів. Встановлено, що змістовні характеристики Я-концепції особистості майбутніх соціальних педагогів у цілому характеризуються неглибоким усвідомленням себе, нерозвиненим саморозумінням. Значна частина студентів не володіє позитивним самоставленням, достатньою впевненістю у собі та емоційною стійкістю, що перешкоджає розвитку позитивної Я-концепції. The thesis is devoted to studying the problems of positive self-concept social educators during training. The model of the development of a positive self-concept of students in the education system in the modern university. Developed questionnaire identifying psychological characteristics of self-concept of students. Established that the essential features of self-concept of future social educators in general are characterized by shallow knowledge of yourself undeveloped self. Much of the students does not have a positive self-understanding sufficient self-confidence and emotional stability, which prevents the development of a positive self-concept.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1294
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кірєєва Уляна Валеріївна.aref.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.