Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1291
Назва: Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки
Інші назви: The system of forming of independent-research activity of would-be teachers of foreign languages in the process of degree preparation
Автори: Князян, Маріанна Олексіївна
Kniazian, Marianna Oleksiyivna
Ключові слова: самостійно-дослідницька діяльність студентів
система формування самостійно-дослідницької діяльності студентів
самостійно-дослідницьке завдання
педагогічна стратегія
компетентнісна модель учителя іноземних мов
independent-research activity of students
the system of forming of independent-research activity of students
independent-research task
pedagogical strategy
competence model of a teacher of foreign languages
Дата публікації: 2007
Видавництво: Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Князян, М. О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Маріанна Олексіівна Князян; наук. консультант Н. В. Кічук; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2007. – 518 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов з позиції компетентнісного підходу, з'ясовано функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності в цьому процесі. Описано теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента. Розроблено концептуальну модель самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов. The essence, structure and functions of independent-research activity of students, is first investigated in the dissertation. Theoretical basis of professional training of a teacher of foreign languages is reflected from the position of competence approach, found out the functional role of independent-research activity in this process. The methodological and historical sources of the problem of forming of independent-research activity of a student are described. The conceptual model of independent-research activity of future teachers of foreign languages is built. Creative source of Ukrainian and foreign scientists is studied in optimization of independent-research activity of students in the context of the world advanced trends of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1291
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dissertation_Kniazian M.A..pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
dissertation dodatki_Kniazian M.A..pdf260.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.