Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1290
Назва: Теоретичні і методичні засади формування правової компетентності майбутнього соціального педагога в умовах університетської педагогічної освіти
Інші назви: Theoretical and methodological basics of forming legal competence of the future social pedagogue under the conditions of university-based pedagogical education
Автори: Кічук, Ярослав Валерійович
Kichuk, Yaroslav Valeriyovych
Ключові слова: правова компетентність
майбутній соціальний педагог
правореалізаційна діяльність
правозахисна діяльність
педагогічні умови
технологія
університетська педагогічна освіта
legal competence
future social pedagogue
legal implementation activity
legal protection activity
pedagogical conditions
technique
university-based pedagogical education
Дата публікації: 2010
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кічук, Я. В. Теоретичні і методичні засади формування правової компетентності майбутнього соціального педагога в умовах університетської педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ярослав Валерійович Кічук; наук. консультант М. П. Лещенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 40 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше розкрито сутність і структуру правової компетентності майбутніх соціальних педагогів. Висвітлено науково-теоретичні засади формування правової компетентності студентів в умовах ступеневої професійної підготовки. Розроблено концептуальну модель процесу формування правової компетентності студентів як педагогічної системи, що функціонує в сучасному педагогічному університеті. Теоретично обґрунтовано й апробовано педагогічну технологію формування правової компетентності майбутніх соціальних педагогів, змістове ядро якої складають педагогічні умови, розгортання яких відбувається у логіці підсистеми „бакалавр – спеціаліст – магістр”. В диссертации впервые раскрыта сущность и структура правовой компетентности будущих социальных педагогов. The dissertation is the first to reveal the essence and structure of legal competence of future social pedagogues. The work covers the scientific and theoretical basics of forming legal competence among students receiving multi-level professional training. The author developed a conceptual model of the process to form legal competence of students as a pedagogical system which functions in the modern pedagogical university. The author has theoretically proven and approved the pedagogical technique of forming legal competence of future social pedagogues. The essence of the technique consists of pedagogical conditions to be implemented within the “Bachelor” – “Specialist” – “Magister” logic model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1290
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kichuk. aref.pdf274.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.