Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12821
Title: Формування професійної ідентичності та профілактика професійного маргіналізму як засіб збереження психологічного здоров’я педагогів
Other Titles: Formation of professional identity and prophylaxis of professional marginalism as a means of preserving psychological health of teachers
Authors: Кочкурова, О. В.
Keywords: професійна ідентичність
професійний маргіналізм
професійна ідентичність педагога
професійний маргіналізм педагога
professional identity
professional marginalism
teacher’s professional identity
teacher’s professional marginalism
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кочкурова О. В. Формування професійної ідентичності та профілактика професійного маргіналізму як засіб збереження психологічного здоров’я педагогів / О. В. Кочкурова // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 57-61.
Abstract: У статті розглянуто професійну маргінальність педагога як порушення його професійної ідентичності. Підкреслено, що професійні маргінали та ідентичні професіонали займають полярні позиції в межах професійної спільноти. Дається визначення понять "професійна ідентичність педагога" та "професійний маргіналізм педагога". The article considers teachers’ professional marginalism to be a violation of their professional identity. It is emphasized that professional marginals and identical professionals take diametrical positions within the framework of professional association. The author defines such notions as teacher’s professional identity and teacher’s professional marginalism.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12821
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.V. Kochkurova .pdf100.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.