Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12818
Назва: Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я
Інші назви: Formation of effective coping strategies of teachers as protection of their psychological health
Автори: Кіясь, А. В.
Ключові слова: копінг-поведінка
копінг-стратегії
ефективність копінгу
синдром емоційного вигорання
особистісні професійно-особистісні якості вчителя
стресовий стан
coping-behaviour
coping-strategies
coping efficiency
stress state
the emotional burning-out syndrome
personal resources
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кіясь А. В. Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я / А. В. Кіясь // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 44-48.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено дослідження копінг-поведінки вчителів. Досліджуються фактори, які сприяють ефективності копінг-поведінки. Встановлюються особистісно-професійні характеристики, які впливають на ефективність копінг-поведінки вчителів. Проводиться дослідження індивідуальних копінг-стратегій учителів та їх роль у захисті психологічного здоров’я вчителів. The article analyzes teachers’ coping-behaviour and factors instrumental in efficiency of coping-behaviour; determines personal and psychological characteristics influencing efficacy of teachers’ coping-behaviour. The author investigates teachers’ individual coping-strategies and their role in protecting teachers’ psychological health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12818
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A.V. Kiyas 2010.pdf102.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.