Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12818
Title: Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я
Other Titles: Formation of effective coping strategies of teachers as protection of their psychological health
Authors: Кіясь, А. В.
Keywords: копінг-поведінка
копінг-стратегії
ефективність копінгу
синдром емоційного вигорання
особистісні професійно-особистісні якості вчителя
стресовий стан
coping-behaviour
coping-strategies
coping efficiency
stress state
the emotional burning-out syndrome
personal resources
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кіясь А. В. Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я / А. В. Кіясь // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 44-48.
Abstract: У статті представлено дослідження копінг-поведінки вчителів. Досліджуються фактори, які сприяють ефективності копінг-поведінки. Встановлюються особистісно-професійні характеристики, які впливають на ефективність копінг-поведінки вчителів. Проводиться дослідження індивідуальних копінг-стратегій учителів та їх роль у захисті психологічного здоров’я вчителів. The article analyzes teachers’ coping-behaviour and factors instrumental in efficiency of coping-behaviour; determines personal and psychological characteristics influencing efficacy of teachers’ coping-behaviour. The author investigates teachers’ individual coping-strategies and their role in protecting teachers’ psychological health.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12818
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A.V. Kiyas 2010.pdf102.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.