Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12817
Назва: | Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы |
Інші назви: | Синдром вигорання як слідство робочих стресів та його симптоми The burning-out syndrome as a result of working stress and its symptoms |
Автори: | Каткова, Тетяна Анатоліївна Каткова, Татьяна Анатольевна Katkova, Tetiana |
Ключові слова: | стресс рабочий стресс синдром выгорания учителя профессиональная деятельность стрес робочий стрес синдром вигорання учителі професійна діяльність stress working stress the burning-out syndrome teachers professional activity |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Каткова Т. А. Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы / Т. А. Каткова // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 39-44. |
Короткий огляд (реферат): | В статье представлен анализ особенностей синдрома "эмоционального выгорания", акцентируется внимание на его возникновении у современного учителя в процессе его профессиональной деятельности. Экспериментально исследуется феномен выгорания, разработаны методические рекомендации относительно профилактических мероприятий с учителями, которые переживают эмоциональный дискомфорт на рабочем месте. Намечаются перспективы дальнейшей работы. У статті представлено аналіз особливостей синдрому "емоційного вигорання", акцентується увага на його виникненні в сучасного вчителя в процесі його професійної діяльності. Експериментально досліджується феномен вигорання, розроблені методичні рекомендації щодо профілактичних заходів з учителями, які переживають емоційний дискомфорт на робочому місці. Намічаються перспективи подальшої роботи. The article analyzes some features of the emotional burning-out syndrome focusing attention on its appearance in the process of teacher’s professional activity. The author experimentally investigates the phenomenon of burning-out; elaborates methodical recommendations concerning prophylactic measures involving teachers experiencing emotional discomfort at their workplace; outlines prospects of further work. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12817 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Т.A. Katkova 2010.pdf | 115.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.