Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12817
Назва: Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы
Інші назви: Синдром вигорання як слідство робочих стресів та його симптоми
The burning-out syndrome as a result of working stress and its symptoms
Автори: Каткова, Тетяна Анатоліївна
Каткова, Татьяна Анатольевна
Katkova, Tetiana
Ключові слова: стресс
рабочий стресс
синдром выгорания
учителя
профессиональная деятельность
стрес
робочий стрес
синдром вигорання
учителі
професійна діяльність
stress
working stress
the burning-out syndrome
teachers
professional activity
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Каткова Т. А. Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы / Т. А. Каткова // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 39-44.
Короткий огляд (реферат): В статье представлен анализ особенностей синдрома "эмоционального выгорания", акцентируется внимание на его возникновении у современного учителя в процессе его профессиональной деятельности. Экспериментально исследуется феномен выгорания, разработаны методические рекомендации относительно профилактических мероприятий с учителями, которые переживают эмоциональный дискомфорт на рабочем месте. Намечаются перспективы дальнейшей работы. У статті представлено аналіз особливостей синдрому "емоційного вигорання", акцентується увага на його виникненні в сучасного вчителя в процесі його професійної діяльності. Експериментально досліджується феномен вигорання, розроблені методичні рекомендації щодо профілактичних заходів з учителями, які переживають емоційний дискомфорт на робочому місці. Намічаються перспективи подальшої роботи. The article analyzes some features of the emotional burning-out syndrome focusing attention on its appearance in the process of teacher’s professional activity. The author experimentally investigates the phenomenon of burning-out; elaborates methodical recommendations concerning prophylactic measures involving teachers experiencing emotional discomfort at their workplace; outlines prospects of further work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12817
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Т.A. Katkova 2010.pdf115.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.