Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12788
Назва: Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни ПП13 Інклюзивна освіта
Автори: Коргун, Лариса Миколаївна
Korhun, Larysa Mykolayivna
Ключові слова: методичні рекомендації
педагогіка
самостійна робота
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни ПП13 Інклюзивна освіта Спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)/ Л. М. Коргун. Одеса: Університет Ушинського, 2021. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Згідно з діючою редакцією Закону України «Про освіту» держава створює умови для здобуття освіти всіма громадянами України, в тому числі особами з особливими освітніми потребами з урахуванням їх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів, а також забезпечує виявлення та усунення факторів, що перешкоджають реалізації прав і задоволенню потреб таких осіб у сфері освіти. Цей закон передбачає, що «Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти» (ст.19, п.2). Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного кадрового забезпечення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12788
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коргун Л.М. Інклюзивна Освіта-методичка.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.