Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12766
Назва: Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосування індивідуальних освітніх траєкторій у освітньо-виховному процесі учнів загальноосвітньої школи
Інші назви: Theoretical and methodological principles of training future Physical Education teachers in the application of individual education trajectories in the pupils’ educational process
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Буховець, Божена Олегівна
Bukhovets, Bozhena Olegivna
Буховец, Божена Олеговна
Дишель, Галина Олександрівна
Дышель, Галина Александровна
Dyshel, Galyna Oleksandrivna
Погорєлова, Олена Олександрівна
Погорелова, Елена Александровна
Pogorelova, Olena Oleksandrivnа
Ключові слова: застосування індивідуальних освітніх траєкторій
індивідуальні освітні траєкторії
здобувачі
вчитель фізичної культури
чинник
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосування індивідуальних освітніх траєкторій у освітньо-виховному процесі учнів загальноосвітньої школи / Борис Тимофійович Долинський, Божена Олегівна Буховець, Галина Олександрівна Дишель, Олена Олександрівна Погорелова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 3 (136). – С. 15-21.
Короткий огляд (реферат): The current social situation in the country obliges the school to provide its graduates with quality education; to develop their personally significant knowledge, skills and means of activities; to stimulate the desire for creativity, their own individuality. The development of an individual education trajectory for each student will help to master all of the above mentioned aspects. The purpose of the article is to elaborate a model and experimental methods aimed at training future teachers of Physical Education in using individual education trajectories. Unfortunately, modern teachers do not pay a due attention to the development of individual education trajectories. It is possible to assume that teachers are simply not ready for such an innovative type of activity. Thus, teachers of modern higher education institutions encounter the task to train future teachers, including the ones of Physical Education; to develop and implement students’ individual education trajectories. A particular attention should be paid to teaching students to develop their own individual education trajectory. Such trajectories will promote their self-development and self-realization in future professional activities. Сучасна соціальна ситуація в країні зобов’язує викладів закладів вищої освіти сформувати в здобувачів особистісно значущі знання, вміння, навички професійної діяльності, розвивати прагнення до творчості, власну індивідуальність. Мета статті – розроблення моделі та експериментальної методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосування індивідуальних освітніх траєкторій. Перед викладачами сучасних закладів вищої освіти постає завдання підготувати майбутніх учителів, зокрема фізичного виховання, до розроблення і впровадження індивідуальних освітніх траєкторій, які сприяли саморозвитку та самореалізації здобувачів у майбутній професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12766
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolynskyi.pdf305.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.