Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12731
Назва: Коммуникативный имидж как основа профессиональной деятельности будущего педагога
Інші назви: Комунікативний імідж як основа професійної діяльності майбутнього педагога
Communicative image as a basis of professional activity of a future teacher
Автори: Кулакова, Татьяна Борисовна
Кулакова, Тетяна Борисівна
Kulakova, Tatiana
Ключові слова: коммуникативный имидж
будущий педагог
професинальный имидж педагога
комунікативний імідж
майбутній педагог
професійний імідж педагога
communicative image
future teacher
professional image of the teacher
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кулакова Т. Б. Коммуникативный имидж как основа профессиональной деятельности будущего педагога / Т. Б. Кулакова // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 98-102.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается проблема формирования позитивного профессионального имиджа педагога. Выявлены компоненты, среди которых стержневым выступает коммуникативный имидж как один из ведущих элементов в структуре личности педагога. Определены функции коммуникации в профессиональной деятельности педагога. Представлена структура коммуникативного имиджа и обозначены коммуникативные барьеры в педагогическом общении. У статті розглядається проблема формування позитивного професійного іміджу педагога. Виявлено компоненти, серед яких стрижневим виступає комунікативний імідж як один із провідних елементів у структурі особистості педагога. Визначено функції комунікації в професійній діяльності педагога. Представлено структуру комунікативного іміджу й позначено комунікативні бар'єри в педагогічному спілкуванні. The article examines the problem of forming teacher’s positive professional image. Among the components revealed there is a pivotal one, namely: a communicative image as a leading element in the structure of a teacher’s personality. The author determines some communicative functions in teacher’s professional activity; presents the structure of a communicative image; outlines communicative barriers in pedagogical intercourse
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12731
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulakova Tatiana 2010.pdf100.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.