Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12720
Title: Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку
Other Titles: Methods of overcoming the shortcomings of vocal intonation in primary and secondary school students
Authors: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Ліцюань Лі
Keywords: співацька діяльність.
музично-слухові здібності
вокальне інтонування
вокальні навички
singing
musical and auditory abilities
vocal intoning
vocal skills
Issue Date: 2018
Publisher: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Citation: Кьон Н. Г. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку / Н. Г. Кьон, Ліцюань Лі // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - No 3. - С. 122-127.
Abstract: У статті розглянуто проблеми змісту музично-виховного процесу в дитячих садочках, проблеми, які виникають у зв’язку з переміщенням акценту з музичного розвитку дітей на підготовку групи до святкових заходів. Приділено увагу генезису музично-сенсорних засобів, проблемам інтонування, які виникають в ранньому дитячому віці в зв’язку з розвитком мови і ослабленням ролі інтонаційно-емоційних форм спілкування з оточенням, причини появи вокально-інтонаційного бар’єру у частини дітей. The article spotlights the issues of content of musical education in kindergartens and the problems that arise as a result of focus shift from musical training to the group preparations for festive events. The attention is drawn to the genesis of musical sensory means, the problems of intoning that occur in early childhood in connection with the speech development and the diminishing of the role of prosodic and emotional forms of communication, and the reasons for the vocal intonation barrier emergence in some children.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12720
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natalya Koehn 2018.pdf176.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.