Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorЛіцюань Лі-
dc.date.accessioned2021-10-01T09:28:09Z-
dc.date.available2021-10-01T09:28:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКьон Н. Г. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку / Н. Г. Кьон, Ліцюань Лі // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - No 3. - С. 122-127.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12720-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми змісту музично-виховного процесу в дитячих садочках, проблеми, які виникають у зв’язку з переміщенням акценту з музичного розвитку дітей на підготовку групи до святкових заходів. Приділено увагу генезису музично-сенсорних засобів, проблемам інтонування, які виникають в ранньому дитячому віці в зв’язку з розвитком мови і ослабленням ролі інтонаційно-емоційних форм спілкування з оточенням, причини появи вокально-інтонаційного бар’єру у частини дітей. The article spotlights the issues of content of musical education in kindergartens and the problems that arise as a result of focus shift from musical training to the group preparations for festive events. The attention is drawn to the genesis of musical sensory means, the problems of intoning that occur in early childhood in connection with the speech development and the diminishing of the role of prosodic and emotional forms of communication, and the reasons for the vocal intonation barrier emergence in some children.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk
dc.subjectспівацька діяльність.uk
dc.subjectмузично-слухові здібностіuk
dc.subjectвокальне інтонуванняuk
dc.subjectвокальні навичкиuk
dc.subjectsinginguk
dc.subjectmusical and auditory abilitiesuk
dc.subjectvocal intoninguk
dc.subjectvocal skillsuk
dc.titleМетодика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового вікуuk
dc.title.alternativeMethods of overcoming the shortcomings of vocal intonation in primary and secondary school studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natalya Koehn 2018.pdf176.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.