Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12679
Назва: Особливості використання методу розумових карт для кращого запам’ятовування аудіотекстів на заняттях з англійської мови
Інші назви: Features of using the mind map method for better memorization of audio texts in English classes
Автори: Жовнірук, А. І.
Ключові слова: метод карт пам’яті
аудіоматеріали
мнемічна система
стилі мовлення
специфіка запам'ятовування
mind mapping
speech genres
peculiarities of memory work
mnemonic system
audio materials
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Жовнірук А. І. Особливості використання методу розумових карт для кращого запам’ятовування аудіотекстів на заняттях з англійської мови / А. І. Жовнірук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2010. – № 2. – С. 8-14.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається питання використання методу карт пам'яті для кращого запам'ятовування і відтворення аудіоматеріалів студентами на заняттях з англійської мови. Проведено аналіз особливостей мнемічної роботи з текстами різних мовленнєвих стилів. Звертається увага на специфіку публіцистичних, розмовних, художніх, наукових текстів. Пропонується коротка характеристика кожного зі стилів мовлення в контексті аудіювання. Представлено інформацію про виникнення методу на психологічній арені, становлення даного підходу в процесі роботи з людською пам'яттю в різних сферах діяльності, автора методики і рекомендації по її застосуванню на заняттях. Результати експерименту схематично подані в таблицях, де в процентному співвідношенні наглядно показано наскільки змінилась ефективність запам’ятовування аудіоматеріалів при використанні вищезгаданої методики. The article investigates the question of the mind mapping for reinforcing memorization and providing students’ effective work with audio-materials at English lessons. The author analyzes peculiarities of mnemonic work with texts of different speech genres; pays attention to specificity of publicistic, colloquial, belles- lettres, scientific texts; suggests information about origin of mind mapping in psychology, the process of its development when working with human memory in different spheres of life, the author of the method and recommendations on its usage at lessons. The results of the experiment are presented in charts, percentage correlations vividly demonstrating the change of efficiency of memorizing audio material while using the above-mentioned method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12679
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhoviruk A. 2010pdf103.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.