Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖовнірук, А. І.-
dc.date.accessioned2021-09-29T10:08:02Z-
dc.date.available2021-09-29T10:08:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЖовнірук А. І. Особливості використання методу розумових карт для кращого запам’ятовування аудіотекстів на заняттях з англійської мови / А. І. Жовнірук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2010. – № 2. – С. 8-14.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12679-
dc.description.abstractВ статті розглядається питання використання методу карт пам'яті для кращого запам'ятовування і відтворення аудіоматеріалів студентами на заняттях з англійської мови. Проведено аналіз особливостей мнемічної роботи з текстами різних мовленнєвих стилів. Звертається увага на специфіку публіцистичних, розмовних, художніх, наукових текстів. Пропонується коротка характеристика кожного зі стилів мовлення в контексті аудіювання. Представлено інформацію про виникнення методу на психологічній арені, становлення даного підходу в процесі роботи з людською пам'яттю в різних сферах діяльності, автора методики і рекомендації по її застосуванню на заняттях. Результати експерименту схематично подані в таблицях, де в процентному співвідношенні наглядно показано наскільки змінилась ефективність запам’ятовування аудіоматеріалів при використанні вищезгаданої методики. The article investigates the question of the mind mapping for reinforcing memorization and providing students’ effective work with audio-materials at English lessons. The author analyzes peculiarities of mnemonic work with texts of different speech genres; pays attention to specificity of publicistic, colloquial, belles- lettres, scientific texts; suggests information about origin of mind mapping in psychology, the process of its development when working with human memory in different spheres of life, the author of the method and recommendations on its usage at lessons. The results of the experiment are presented in charts, percentage correlations vividly demonstrating the change of efficiency of memorizing audio material while using the above-mentioned method.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметод карт пам’ятіuk
dc.subjectаудіоматеріалиuk
dc.subjectмнемічна системаuk
dc.subjectстилі мовленняuk
dc.subjectспецифіка запам'ятовуванняuk
dc.subjectmind mappinguk
dc.subjectspeech genresuk
dc.subjectpeculiarities of memory workuk
dc.subjectmnemonic systemuk
dc.subjectaudio materialsuk
dc.titleОсобливості використання методу розумових карт для кращого запам’ятовування аудіотекстів на заняттях з англійської мовиuk
dc.title.alternativeFeatures of using the mind map method for better memorization of audio texts in English classesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhoviruk A. 2010pdf103.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.