Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12624
Назва: Особливості толерантності майбутніх педагогів на етапі первинної професіоналізації
Інші назви: Features of tolerance of future teachers at the stage of primary professionalization
Автори: Бутузова, Л. П.
Ключові слова: толерантність майбутніх педагогів
процеси інтеграції
глобалізація культур
психологічні особливості толерантності
globalization of cultures
tolerance of future teachers
integration processes
psychological features of tolerance
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бутузова Л. П. Особливості толерантності майбутніх педагогів на етапі первинної професіоналізації / Л. П. Бутузова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2010. – № 1. – С. 10-17.
Короткий огляд (реферат): У статті конкретизовано психологічну сутність толерантності як явища. Він демонструє деякі результати досліджень особливостей відображення різних типів про толерантність майбутніх учителів. Автор окреслює тенденції толерантного ставлення до різних соціальних груп студентів-викладачів залежно від їх статі та спеціалізація на етапі їхньої освіти у вищій школі. The article specifies psychological essence of tolerance as a phenomenon. It demonstrates some results of research on peculiarities of displaying different types of future teachers’ tolerance. The author outlines the tendencies of tolerant attitude towards different social groups of students-teachers depending on their gender and specialization on the stage of their education at a higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12624
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butuzova L. 2010.pdf124.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.