Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1262
Title: Методика навчання ділової англійської мови з урахуванням рівня автономії студентів економічних спеціальностей
Other Titles: Methods of Teaching Business English while Taking into Account the Level of Autonomy of the Students of Economic Specialities
Authors: Караєва, Тетяна Вячеславівна
Karayeva, Tetyana Vyacheslavivna
Keywords: ділова англійська мова
навчальна автономія
студенти економічних спеціальностей
методика навчання ділової англійської мови
модель організації навчання ділової англійської мови
Business English
learning autonomy
students of economic specialities
methods of teaching Business English
organizing model of teaching Business English
Issue Date: 2010
Publisher: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Citation: Караєва, Т. В. Методика навчання ділової англійської мови з урахуванням рівня автономії студентів економічних спеціальностей [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Вячеславівна Караєва; наук. кер. О. Б. Тарнопольський; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". – Київ, 2010. – 260 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей. У дослідженні теоретично обґрунтовано, практично розроблено й експериментально перевірено ефективність методики навчання студентів ділової англійської мови з урахуванням рівня їхньої автономії. The thesis is devoted to the problem of teaching business English language students of economic specialties. In the research, the effectiveness of teaching methods for business English students, taking into account the level of their autonomy, has been theoretically substantiated, practically developed and experimentally tested.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1262
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Караєва Тетяна Вячеславівна.pdf5.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.