Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1257
Title: Девіантність творчої діяльності в освіті
Other Titles: Deviance creative activity in education
Authors: Каранфілова, Олена Володимирівна
Karanfilova, Olena Volodymyrivna
Keywords: творча особистість
творчість
соціальна творча діяльність
соціальна девіантність
позитивна девіація
негативна девіація
креативність
негативная девиация
креативность
creative personality
creativity
art
deviance
the positive deviation
negative deviation
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Каранфілова, О. В. Девіантність творчої діяльності в освіті : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Олена Володимирівна Каранфілова; наук. кер. І. А. Кадієвська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 16 с.
Abstract: Дисертація присвячена соціально-філософському аналізу девіантності творчої діяльності в освіті. Розглянуті основні форми соціальної творчої діяльності як характеристики активності, що виявляється в різноманітних професійних сферах. Уточнено визначення творчості як прояву активності, властивої багатьом видам людської діяльності, що виявляється в самостійності, оригінальності думок, новаторській ініціативі. Поняття «креативність», досліджене у роботі як суттєвий показник творчої особистості, полягає у наявності в особистості таких специфічних якостей, як обдарованість, здатність нетривіальними методами вирішити поставлену задачу, вміння по-новому подивитись на проблему. Диссертация посвящена социально-философскому анализу явления девиантности творческой деятельности в образовании. Впервые феномен социальной творческой деятельности рассмотрен как вид профессиональной деятельности. Это дало основание в качестве видов социальной творческой деятельности исследовать научную, техническую, инженерную, художественную, педагогическую, военную виды деятельности. В качестве критерия определения социальной творческой деятельности использован философский деятельностный подход, согласно которому творческой является форма социальной деятельности человека, направленная на создание новых общественно-значимых ценностей. Research thesis dedicated to the social-philosophical analysis of creative activity education’s deviance. The creativity defined as a type of activity, common to many kinds of human behavior, manifested in independence, original ideas and innovative initiative. “Creativity” concept researched in the paper as significant indicator of creative personality, defined by existence of the following characteristics in the personality structure: talent, use of nontrivial methods in problem solving, ability to have a fresh view on a problem.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1257
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karanfilova.pdf199.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.