Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12523
Назва: Chronopsychological mental development dysontogenesis prognosing in pre-school children
Інші назви: Хронопсихологічний психічний розвиток прогресування дизонтогенезу у дітей дошкільного віку
Автори: Савенкова, Ірина Іванівна
Savenkova, Irina Ivanіvna
Didukh, Mykola
Mukhina, Liudmyla
Litvinenko, Iryna
Дідух, Микола Леонтійович
Ключові слова: chronopsychological prognosing
dysontogenesis of mental development
subjective time unit of individual
chronopsychological mental
хронопсихологічне прогнозування
дизонтогенез психічного розвитку
суб'єктивна одиниця часу індивіда
хронопсихологічний психічний
Дата публікації: 2019
Видавництво: London: Modestum
Бібліографічний опис: Savenkova І. І. Chronopsychological mental development dysontogenesis prognosing in pre-school children / І. І. Savenkova, M. Didukh, L. Mukhina, I. Litvinenko // Electronic Journal of General Medicine. 2019; 16(2):em110. - Р. 2-7.
Короткий огляд (реферат): Objective: Mental development dysonotogenesis is a rather complicated and at the same time insufficiently researched issue concerning children with special needs. This is one of the most urgent problems of modern special and age psychology, since the definition of the type of dysontogenesis for different mental disorders is necessary for a special psychologist, teacher and speech therapist, first of all, in order to understand the mechanisms of formation of cognitive, emotional and speech disorders and their place in the defect structure. Objective methods of psycho-pedagogical dilant diagnostics to present date do not exist. Therefore, the purpose of the study was to develop an algorithm for chronopsychological prognosing of the mental development dysonotogenesis. Мета: Дизонотогенез психічного розвитку - досить складне і водночас недостатньо вивчене питання, що стосується дітей з особливими потребами. Це одна з найактуальніших проблем сучасної спеціальної та вікової психології, оскільки визначення типу дизонтогенезу для різних психічних розладів необхідно спеціальному психологу, педагогу та логопеду, перш за все, для того, щоб зрозуміти механізми формування когнітивних, емоційних та мовленнєвих розладів та їх місце у дефектній структурі. Об'єктивних методів психолого-педагогічної дилатаційної діагностики на сьогоднішній день не існує. Тому метою дослідження було розробити алгоритм хронопсихологічного прогнозування дизонотогенезу психічного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12523
Розташовується у зібраннях:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savenkova Irina Ivanіvna 2019.pdf351.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.