Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКон, Елена Александровна-
dc.contributor.authorПараманова, Ю.-
dc.contributor.authorKon, Olena Oleksandrivna-
dc.contributor.authorКон, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T08:42:51Z-
dc.date.available2021-09-20T08:42:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКон Е. Возможности формирования коммуникативной компетенции учеников в процессе глобализации / Е. Кон, Ю. Параманова //Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 199-206.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12500-
dc.description.abstractОбмен информацией широко охватывает разные части организации и прямо пропорционально соотносится с ее эффективностью. Но обмен информацией не всегда так эффективен как следовало бы: на деле люди общаются между собой менее эффективно, чем им это кажется. В процессе обучения младших школьников речевой деятельности (слушанию, чтению, говорению письму) большое значение уделяется коммуникативной компетенции, которая является необходимым условием для успешного речемыслительного процесса. Обмін інформацією широко охоплює різні частини організації і прямо пропорційно співвідноситься з її ефективністю. Але обмін інформацією не завжди так ефективний як варто було б: на ділі люди спілкуються між собою менш ефективно, ніж їм це здається. В процесі навчання молодших школярів мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння листа) велике значення приділяється комунікативної компетенції, яка є необхідною умовою для успішного речемислітельной процесу. The exchange of information widely covers different parts of the organization and is directly proportional to its effectiveness. But the exchange of information is not always as effective as it should be: in fact, people communicate with each other less effectively than they think. In the process of teaching junior students speech activity (listening, reading, speaking a letter) great importance is attached to communicative competence, which is a necessary condition for a successful thought process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай)uk
dc.subjectкоммуникативная компетенция учениковuk
dc.subjectглобализацияuk
dc.subjectкоммуникативное пространствоuk
dc.subjectобмен информациейuk
dc.subjectречевого развите школьниковuk
dc.subjectкомунікативна компетенція учнівuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectкомунікативний простірuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectinformation exchangeuk
dc.subjectcommunicative spaceuk
dc.subjectcommunicative competence of studentsuk
dc.titleВозможности формирования коммуникативной компетенции учеников в процессе глобализацииuk
dc.title.alternativeМожливості формування комунікативної компетенції учнів у процесі глобалізаціїuk
dc.title.alternativeOpportunities for the formation of communicative competence of students in the process of globalizationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Con E.2021.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.