Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12488
Назва: Trademark positioning as a criterion of branding philosophy in a globalized society
Інші назви: Позиціонування торгової марки як критерій філософії брендингу в умовах глобалізації суспільство
Автори: Ткаченко, К.
Tkachenko, Kateryna
Петінова, Оксана Борисівна
Петинова, Оксана Борисовна
Petinova, Oksana Borysivna
Ключові слова: tobacco companies
advertisement of cigarettes
brand positioning
global society
реклама сигарет
позиціонування бренду
тютюнові компанії
глобальне суспільство
trademark
торгова марка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай)
Бібліографічний опис: Tkachenko К. Trademark positioning as a criterion of branding philosophy in a globalized society / К. Ткаченко, O. Petinova // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 136-138.
Короткий огляд (реферат): At present, there are a lot of limitations on advertisement of cigarettes in legislations of many countries around the world, so major tobacco companies are forced to find new marketing solutions to stimulate the sales of the company's products. Ukraine is an independent country, and consumers also pay great attention to their own style, so brand positioning is the main criterion when they buy cigarettes. В даний час у законодавстві багатьох країн світу існує багато обмежень щодо реклами сигарет, тому великі тютюнові компанії змушені шукати нові маркетингові рішення для стимулювання продажів продукції компанії. Україна є незалежною країною, і споживачі також приділяють велику увагу своєму стилю, тому позиціонування бренду є основним критерієм, коли вони купують сигарети.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12488
Розташовується у зібраннях:Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko К. 2021pdf540.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.