Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, К.-
dc.contributor.authorTkachenko, Kateryna-
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorПетинова, Оксана Борисовна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.date.accessioned2021-09-16T13:27:14Z-
dc.date.available2021-09-16T13:27:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTkachenko К. Trademark positioning as a criterion of branding philosophy in a globalized society / К. Ткаченко, O. Petinova // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 136-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12488-
dc.description.abstractAt present, there are a lot of limitations on advertisement of cigarettes in legislations of many countries around the world, so major tobacco companies are forced to find new marketing solutions to stimulate the sales of the company's products. Ukraine is an independent country, and consumers also pay great attention to their own style, so brand positioning is the main criterion when they buy cigarettes. В даний час у законодавстві багатьох країн світу існує багато обмежень щодо реклами сигарет, тому великі тютюнові компанії змушені шукати нові маркетингові рішення для стимулювання продажів продукції компанії. Україна є незалежною країною, і споживачі також приділяють велику увагу своєму стилю, тому позиціонування бренду є основним критерієм, коли вони купують сигарети.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай)uk
dc.subjecttobacco companiesuk
dc.subjectadvertisement of cigarettesuk
dc.subjectbrand positioninguk
dc.subjectglobal societyuk
dc.subjectреклама сигаретuk
dc.subjectпозиціонування брендуuk
dc.subjectтютюнові компаніїuk
dc.subjectглобальне суспільствоuk
dc.subjecttrademarkuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.titleTrademark positioning as a criterion of branding philosophy in a globalized societyuk
dc.title.alternativeПозиціонування торгової марки як критерій філософії брендингу в умовах глобалізації суспільствоuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko К. 2021pdf540.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.