Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12334
Назва: | Реабилитация и абилитация непсихотических психических расстройств |
Інші назви: | Реабілітація та абілітація непсихотических психічних розладів Rehabilitation and habilitation of non-psychotic mental disorders |
Автори: | Панченко, Олег Анатольевич Панченко, Олег Анатолійович Panchenko, Oleh |
Ключові слова: | реабилитация абилитация непсихотические психические расстройства реабилитационная диагностика реабілітація абілітація непсихотические психічні розлади реабілітаційна діагностика rehabilitation habilitation non-psychotic mental disorders rehabilitation diagnostics |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Панченко О. А. Реабилитация и абилитация непсихотических психических расстройств / О. А. Панченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С. 117-120. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматриваются основные вопросы по организации реабилитационных и абилитационных мероприятий для лиц с непсихотическими психическими расстройствами. Определены цели, этапы, принципы реабилитации и абилитации. На примере результатов психодиагностического обследования 78 детей и подростков установлены основные факторы, влияющие на возникновение непсихотических психических расстройств в детском возрасте, продемонстрирована структура выявленных нарушений. С учетом особенностей онтогенеза сформулированы задачи реабилитации и абилитации детей и подростков с непсихотическим уровнем психических расстройств. У статті розглядаються основні питання по організації реабілітаційних і доктора історичних наук заходів для осіб з непсихотическими психічними розладами. Визначено цілі, етапи, принципи реабілітації та абілітації. На прикладі результатів психодіагностичного обстеження 78 дітей і підлітків встановлені основні фактори, що впливають на виникнення непсихотичних психічних розладів в дитячому віці, продемонстрована структура виявлених порушень. З урахуванням особливостей онтогенезу сформульовані завдання реабілітації та абілітації дітей та підлітків з непсихотичного рівня психічних розладів. The main issues on the organization of rehabilitation and doctors of historical sciences are considered in the article measures for people with non-psychotic mental disorders. The goals, stages, principles of rehabilitation and habilitation are defined. On the example of the results of psychodiagnostic examination of 78 children and adolescents, the main factors influencing the occurrence of non-psychotic mental disorders in childhood are identified, the structure of the identified disorders is demonstrated. Taking into account the peculiarities of ontogenesis, the tasks of rehabilitation and habilitation of children and adolescents from the non-psychotic level of mental disorders are formulated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12334 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Panchenko Oleh 2011.pdf | 117.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.