Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12317
Назва: Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Ключові слова: педагогічна психологія
вікова та педагогічна психологія
педагогіка
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Велитченко Л. К. Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 16-19.
Короткий огляд (реферат): . The article illumines some features of pedagogical interaction as an element of teacher and pupil’s joint activity. The author demonstrates a possibility to use a scale of interactive parameters to evaluate the level of accordance of activity systems of teacher and students, which reflects the scale of intensity of pedagogical interactivity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12317
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velytchenko.pdf148.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.