Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12284
Назва: Порівняльний аналіз проявів тривоги в навчальній діяльності учнів 4-х та 9-х класів
Автори: Цал-Цалко, І. В.
Ключові слова: тривога
дослідження
страх
тривожність
тривога в навчальній діяльності
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цал-Цалко І. В. Порівняльний аналіз проявів тривоги в навчальній діяльності учнів 4-х та 9-х класів / І. В. Цал-Цалко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 284-288.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються поняття "тривожність", "тривога" і "страх", погляди закордонних і вітчизняних учених на ці явища. Окремо розглядається тривожність у навчальній діяльності, причини її виникнення, фактори ризику, способи прояву. Подаються результати дослідження шкільної тривожності серед учнів 4-хі 9-хкласів. The article analyzes the terms "anxiety", "apprehension" and "fear"; views of foreign and home scientists concerning the problem. The author also investigates school anxiety and causes of its emergence, risk factors, and ways of displaying. The article demonstrates results of the research on school anxiety among the 4th and 9th - form pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12284
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsal-Tsalko.pdf178.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.