Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12284
Title: Порівняльний аналіз проявів тривоги в навчальній діяльності учнів 4-х та 9-х класів
Authors: Цал-Цалко, І. В.
Keywords: тривога
дослідження
страх
тривожність
тривога в навчальній діяльності
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Цал-Цалко І. В. Порівняльний аналіз проявів тривоги в навчальній діяльності учнів 4-х та 9-х класів / І. В. Цал-Цалко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 284-288.
Abstract: У статті розглядаються поняття "тривожність", "тривога" і "страх", погляди закордонних і вітчизняних учених на ці явища. Окремо розглядається тривожність у навчальній діяльності, причини її виникнення, фактори ризику, способи прояву. Подаються результати дослідження шкільної тривожності серед учнів 4-хі 9-хкласів. The article analyzes the terms "anxiety", "apprehension" and "fear"; views of foreign and home scientists concerning the problem. The author also investigates school anxiety and causes of its emergence, risk factors, and ways of displaying. The article demonstrates results of the research on school anxiety among the 4th and 9th - form pupils.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12284
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsal-Tsalko.pdf178.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.