Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1228
Title: Підготовка майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з дітьми різновікових груп дошкільних навчальних закладів
Other Titles: Preparation of future educators to organization of graphic activity with the children of different age groups of preschool educational establishments
Authors: Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Keywords: різновікова група
організація образотворчої діяльності
готовність майбутніх вихователів
модель
педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновіковій групі дошкільного навчального закладу
different age group
organization of graphic activity
readiness of future educators
model
pedagogical terms of preparation of future educators to organization of graphic activity in the different age group of preschool educational establishments
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кавиліна, Г. К. Підготовка майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з дітьми різновікових груп дошкільних навчальних закладів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ганна Костянтинівна Кавиліна; наук. кер. В. О. Інжестойкова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 176 с.
Abstract: У дисертації вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з дітьми різновікових груп дошкільних навчальних закладів, розкрито компоненти готовності, визначено критерії з відповідними показниками; виявлено рівні готовності майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності, науково обґрунтовано експериментальну методику і модель підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновіковій групі дошкільного навчального закладу. In this dissertation an author had originally defined the pedagogical terms of preparation of future educators to organization of graphic activity with the children of different age groups of preschool educational establishments; had exposed the components of readiness and defined criteria with proper indexes. An author had defined levels of readiness of future educators to organization of graphic activity and scientifically grounded experimental model of preparation of future educators to organization of graphic activity in the different age group of preschool educational establishments.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1228
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кавиліна Ганна Костянтинівна.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.