Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12270
Назва: | Дитяча адаптація як проблема педагогічної соціальної психології |
Автори: | Мішкулинець, О. О. |
Ключові слова: | педагогічна соціальна психологія дитяча адаптація |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мішкулинець О. О. Дитяча адаптація як проблема педагогічної соціальної психології / О. О. Мішкулинець // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 224-228. |
Короткий огляд (реферат): | Кінцеве припущення полягає в тому що одержані таким способом емпіричні дані, після їх математичної обробки, логічного аналізу та психолого-педагогічної інтерпретації результатів, дозволять визначити систему особистісно-орієнтованих засобів конструктивного впливу на процеси соціальної адаптації дітей у перший рік їх навчання в основній школі (5 клас). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12270 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mychkulynets.pdf | 88.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.