Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12270
Назва: Дитяча адаптація як проблема педагогічної соціальної психології
Автори: Мішкулинець, О. О.
Ключові слова: педагогічна соціальна психологія
дитяча адаптація
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мішкулинець О. О. Дитяча адаптація як проблема педагогічної соціальної психології / О. О. Мішкулинець // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 224-228.
Короткий огляд (реферат): Кінцеве припущення полягає в тому що одержані таким способом емпіричні дані, після їх математичної обробки, логічного аналізу та психолого-педагогічної інтерпретації результатів, дозволять визначити систему особистісно-орієнтованих засобів конструктивного впливу на процеси соціальної адаптації дітей у перший рік їх навчання в основній школі (5 клас).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12270
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mychkulynets.pdf88.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.