Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12267
Title: Теоретичний аналіз методів навчання та форм організації навчальної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів – як засобів формування в них рефлексивних умінь
Authors: Лозенко, А. П.
Keywords: кредитно-модульна система навчання
рефлексивна діяльність
операційно-діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів початкових класів
дидактична підготовка студентів спеціальності "Початкове навчання"
рефлексивні уміння майбутнього вчителя початкових класів
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лозенко А. П. Теоретичний аналіз методів навчання та форм організації навчальної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів – як засобів формування в них рефлексивних умінь / А. П. Лозенко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 212-216.
Abstract: У статті розглядається теоретичний аналіз операційно-діяльнісного компонента процесу підготовки майбутнього вчителя початкових класів на предмет присутності в ньому рефлексивного аспекту. Здійснено діагностику стану рефлексивної орієнтації методів і форм організації навчальної діяльності студентів, представлена інтерпретація кількісних і якісних даних, визначено перспективи розв'язки даного питання. The article analyzes an operational and activity component of the process of training future primary school teacher regarding the question of its containing a reflexive aspect. The author diagnoses the state of reflexive orientation of educational methods and forms; presents interpretation of quantitative and qualitative data; establishes prospects of solving the problem.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12267
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lozenko.pdf98.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.