Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12267
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозенко, А. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T06:42:12Z | - |
dc.date.available | 2021-09-07T06:42:12Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Лозенко А. П. Теоретичний аналіз методів навчання та форм організації навчальної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів – як засобів формування в них рефлексивних умінь / А. П. Лозенко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 212-216. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12267 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається теоретичний аналіз операційно-діяльнісного компонента процесу підготовки майбутнього вчителя початкових класів на предмет присутності в ньому рефлексивного аспекту. Здійснено діагностику стану рефлексивної орієнтації методів і форм організації навчальної діяльності студентів, представлена інтерпретація кількісних і якісних даних, визначено перспективи розв'язки даного питання. The article analyzes an operational and activity component of the process of training future primary school teacher regarding the question of its containing a reflexive aspect. The author diagnoses the state of reflexive orientation of educational methods and forms; presents interpretation of quantitative and qualitative data; establishes prospects of solving the problem. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | кредитно-модульна система навчання | uk |
dc.subject | рефлексивна діяльність | uk |
dc.subject | операційно-діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів початкових класів | uk |
dc.subject | дидактична підготовка студентів спеціальності "Початкове навчання" | uk |
dc.subject | рефлексивні уміння майбутнього вчителя початкових класів | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз методів навчання та форм організації навчальної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів – як засобів формування в них рефлексивних умінь | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lozenko.pdf | 98.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.