Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12247
Title: Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів
Authors: Бужинська, С. М.
Keywords: розвиток пам'яті
образна пам’ять
модально-специфічна пам'ять
пізнавальний розвиток першокласників
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бужинська С. М. Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 148-151.
Abstract: У статті розглядається характеристика модально-специфічної пам'яті. Аналізується роль зазначеного виду пам'яті в процесі пізнання й подальшого розвитку дитини. Описано розвивальний експеримент, спрямований на розвиток модально-специфічної пам'яті в першокласників, у якому дана докладна характеристика етапів, завдань, за допомогою яких він реалізовувався. Обґрунтовується можливість розробки такої програми для дітей різних вікових категорій. The article characterizes modally specific memory; analyzes its role in the process of child’s cognition and further development. It describes a developing experiment aimed at development of modally specific memory of first-formers, the article giving detailed characteristics of stages and tasks of this experiment. The author substantiates possibility of developing such a programfor children of different age.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12247
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buzhynska.pdf85.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.