Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБужинська, С. М.-
dc.date.accessioned2021-09-06T08:37:14Z-
dc.date.available2021-09-06T08:37:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБужинська С. М. Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 148-151.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12247-
dc.description.abstractУ статті розглядається характеристика модально-специфічної пам'яті. Аналізується роль зазначеного виду пам'яті в процесі пізнання й подальшого розвитку дитини. Описано розвивальний експеримент, спрямований на розвиток модально-специфічної пам'яті в першокласників, у якому дана докладна характеристика етапів, завдань, за допомогою яких він реалізовувався. Обґрунтовується можливість розробки такої програми для дітей різних вікових категорій. The article characterizes modally specific memory; analyzes its role in the process of child’s cognition and further development. It describes a developing experiment aimed at development of modally specific memory of first-formers, the article giving detailed characteristics of stages and tasks of this experiment. The author substantiates possibility of developing such a programfor children of different age.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозвиток пам'ятіuk
dc.subjectобразна пам’ятьuk
dc.subjectмодально-специфічна пам'ятьuk
dc.subjectпізнавальний розвиток першокласниківuk
dc.titleТенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buzhynska.pdf85.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.