Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12243
Назва: Особенности формирования психологического здоровья младших школьников
Інші назви: Особливості формування психологічного здоров'я молодших школярів
Features of formation of psychological health of junior schoolchildren
Автори: Денисенко, Анжела Олександрівна
Денисенко, Анжела Александровна
Denysenko, Angela Oleksandrivna
Рудская, А. Г.
Ключові слова: психологическое здоровье
психическое здоровье
креативный, адаптивный и ассимилятивно-аккомодативный уровни
психологічне здоров'я
психічне здоров'я
рівні: креативний, адаптивний і асимілятивну-аккомодатівную
psychological health
mental health
levels: creative, adaptive and assimilative-accommodative
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Денисенко А. А. Особенности формирования психологического здоровья младших школьников / А. А. Денисенко, А. Г. Рудская // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С.50-54.
Короткий огляд (реферат): Проведенное исследование посвящено наиболее актуальной проблеме сохранения психологического здоровья детей младшего школьного возраста. Определено, что на данном возрастном этапе для детей характерны адаптивный и ассимилятивно-аккомодативный уровни. Уточнены индивидуальные проявления младших школьников в зависимости от сформированности их уровня психологического здоровья. Разработана и апробирована психокоррекционная программа целенаправленного формирования психологического здоровья, основу которой составляют специально организованная просветительская работа, психологические упражнения и ролевые игры с учетом индивидуальных особенностей детей младшего школьного возраста. Проведене дослідження присвячене найбільш актуальній проблемі збереження психологічного здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Визначено, що на даному віковому етапі для дітей характерні адаптивний і асимілятивну-аккомодатівную рівні. Уточнено індивідуальні прояви молодших школярів в залежності від сформованості їх рівня психологічного здоров'я. Розроблено та апробовано психокорекційна програма цілеспрямованого формування психологічного здоров'я, основу якої складають спеціально організована просвітницька робота, психологічні вправи та рольові ігри з урахуванням індивідуальних особливостей дітей молодшого шкільного віку. The study is devoted to the most pressing problem of maintaining the psychological health of children of primary school age. It is determined that at this age stage for children are characterized by adaptive and assimilative-accommodative levels. The individual manifestations of junior schoolchildren are specified depending on the formation of their level of psychological health. A psycho-correctional program of purposeful formation of psychological health has been developed and tested, the basis of which consists of specially organized educational work, psychological exercises and role-playing games taking into account the individual characteristics of children of primary school age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12243
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Denysenko Angela Oleksandrivna.pdf123.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.