Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, Анжела Олександрівна-
dc.contributor.authorДенисенко, Анжела Александровна-
dc.contributor.authorDenysenko, Angela Oleksandrivna-
dc.contributor.authorРудская, А. Г.-
dc.date.accessioned2021-09-03T12:37:31Z-
dc.date.available2021-09-03T12:37:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДенисенко А. А. Особенности формирования психологического здоровья младших школьников / А. А. Денисенко, А. Г. Рудская // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С.50-54.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12243-
dc.description.abstractПроведенное исследование посвящено наиболее актуальной проблеме сохранения психологического здоровья детей младшего школьного возраста. Определено, что на данном возрастном этапе для детей характерны адаптивный и ассимилятивно-аккомодативный уровни. Уточнены индивидуальные проявления младших школьников в зависимости от сформированности их уровня психологического здоровья. Разработана и апробирована психокоррекционная программа целенаправленного формирования психологического здоровья, основу которой составляют специально организованная просветительская работа, психологические упражнения и ролевые игры с учетом индивидуальных особенностей детей младшего школьного возраста. Проведене дослідження присвячене найбільш актуальній проблемі збереження психологічного здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Визначено, що на даному віковому етапі для дітей характерні адаптивний і асимілятивну-аккомодатівную рівні. Уточнено індивідуальні прояви молодших школярів в залежності від сформованості їх рівня психологічного здоров'я. Розроблено та апробовано психокорекційна програма цілеспрямованого формування психологічного здоров'я, основу якої складають спеціально організована просвітницька робота, психологічні вправи та рольові ігри з урахуванням індивідуальних особливостей дітей молодшого шкільного віку. The study is devoted to the most pressing problem of maintaining the psychological health of children of primary school age. It is determined that at this age stage for children are characterized by adaptive and assimilative-accommodative levels. The individual manifestations of junior schoolchildren are specified depending on the formation of their level of psychological health. A psycho-correctional program of purposeful formation of psychological health has been developed and tested, the basis of which consists of specially organized educational work, psychological exercises and role-playing games taking into account the individual characteristics of children of primary school age.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологическое здоровьеuk
dc.subjectпсихическое здоровьеuk
dc.subjectкреативный, адаптивный и ассимилятивно-аккомодативный уровниuk
dc.subjectпсихологічне здоров'яuk
dc.subjectпсихічне здоров'яuk
dc.subjectрівні: креативний, адаптивний і асимілятивну-аккомодатівнуюuk
dc.subjectpsychological healthuk
dc.subjectmental healthuk
dc.subjectlevels: creative, adaptive and assimilative-accommodativeuk
dc.titleОсобенности формирования психологического здоровья младших школьниковuk
dc.title.alternativeОсобливості формування психологічного здоров'я молодших школярівuk
dc.title.alternativeFeatures of formation of psychological health of junior schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Denysenko Angela Oleksandrivna.pdf123.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.