Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12232
Назва: Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей
Автори: Сорока, О. С.
Ключові слова: візуальне мислення
дослідження
взаємозв’язок
інтуїція
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сорока О. С. Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей / О. С. Сорока // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 100-105.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається взаємозв'язок візуального мислення й інтуїції. Дається аналіз сучасних наукових підходів до вивчення інтуїції і її механізмів. Емпірично досліджується взаємозв'язок візуального мислення й інтуїції. Показано, що в студентів творчих спеціальностей рівень розвитку візуального мислення значно вище за показники рівня розвитку візуального мислення в студентів нетворчих спеціальностей. При високих показниках операціональних компонентів і процесуальних характеристик візуального мислення спостерігається високий показник розвитку інтуїції. The article theoretically and empirically investigates interconnection between visual thinking and intuition; analyzes modern scientific approaches to studies of intuition and its mechanisms. The author shows that students of creative specialties have a higher level of visual thinking than those of non-creative ones. High indices of operational components and processual characteristics of visual thinking are accompanied by a high indexof intuition development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12232
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka.pdf107.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.