Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12232
Title: Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей
Authors: Сорока, О. С.
Keywords: візуальне мислення
дослідження
взаємозв’язок
інтуїція
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сорока О. С. Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей / О. С. Сорока // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 100-105.
Abstract: У статті розглядається взаємозв'язок візуального мислення й інтуїції. Дається аналіз сучасних наукових підходів до вивчення інтуїції і її механізмів. Емпірично досліджується взаємозв'язок візуального мислення й інтуїції. Показано, що в студентів творчих спеціальностей рівень розвитку візуального мислення значно вище за показники рівня розвитку візуального мислення в студентів нетворчих спеціальностей. При високих показниках операціональних компонентів і процесуальних характеристик візуального мислення спостерігається високий показник розвитку інтуїції. The article theoretically and empirically investigates interconnection between visual thinking and intuition; analyzes modern scientific approaches to studies of intuition and its mechanisms. The author shows that students of creative specialties have a higher level of visual thinking than those of non-creative ones. High indices of operational components and processual characteristics of visual thinking are accompanied by a high indexof intuition development.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12232
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka.pdf107.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.