Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1220
Title: Формування у майбутніх інженерів-програмістів готовності до використання дистанційних освітніх технологій у професійній діяльності
Other Titles: Formation of future software engineers readiness to use remote educational technologies in professional activity
Authors: Балан, Лілія Олександрівна
Balan, Lilia Oleksandrivna
Keywords: освітні дистанційні технології
майбутні інженери-програмісти
готовність майбутніх інженерів-програмістів до використання освітніх дистанційних технологій у професійній діяльності
модель
педагогічні умови
distance education technologies
future software engineers
distance education technologies
readiness of future software engineers to use distance education technologies in their professional activities
model
pedagogical facilities
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Балан, Л. О. Формування у майбутніх інженерів-програмістів готовності до використання освітніх дистанційних технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Олександрівна Балан; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 20 с.
Abstract: У дисертації науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування у майбутніх інженерів-програмістів готовності до використання освітніх дистанційних технологій у професійній діяльності; визначено і науково обґрунтовано сутність феномена «готовність майбутніх інженерів-програмістів до використання освітніх дистанційних технологій у професійній діяльності», його структурні компоненти; виявлено критерії з відповідними показниками; схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання освітніх дистанційних технологій у професійній діяльності. Обґрунтовано модель формування у майбутніх інженерів-програмістів готовності до використання освітніх дистанційних технологій у професійній діяльності, яка складається із сукупності взаємопов’язаних блоків, що реалізуються на мотиваційно-пізнавальному, змістово-алгоритмічному й організаційно-конструктивному етапах. The thesis concerns scientifically grounded and experimentally tested pedagogical facilities of shaping readiness of future software engineers to use distance education technologies in their professional activities; the thesis gives the definition and scientifically grounded point of the phenomenon “Shaping readiness of future software engineers to use distance education technologies in their professional activities”, specifies its structural components, criteria with the corresponding characteristics; here are characterised levels of shaping readiness of future software engineers to use distance education technologies in their professional activities. Also here is a model of shaping readiness of future software engineers to use distance education technologies in their professional activities, which consist of two interrelated parts which are realized at the motivational-cognitive, contents-algorythmical and organizational-constitutive stages. The thesis specifies the main point of the notion “distance education technologies” in the context of the problem under research. Finally, the experimental methodology of shaping the observable readiness of future software engineers was designed as well as a special course “Distance education technologies in professional activities”.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1220
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balan.pdf258.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.