Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12179
Назва: Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії
Автори: Мулик, І. О.
Ключові слова: лексичний розвиток
активний і пасивний запас слів
лексична синонімія
синоніми
словник синонімів для дошкільників
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мулик І. О. Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії / І. О. Мулик // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2013. – №3. – C. 114-117.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено роль синонімів в мовленнєво-мовному розвитку дітей дошкільного віку. Показано психолого-педагогічні і лінгвометодичні підходи до використання синонімів в роботі з розвитку мовлення дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12179
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mulyk.pdf384.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.