Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМулик, І. О.-
dc.date.accessioned2021-09-01T11:38:30Z-
dc.date.available2021-09-01T11:38:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМулик І. О. Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії / І. О. Мулик // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2013. – №3. – C. 114-117.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12179-
dc.description.abstractУ статті представлено роль синонімів в мовленнєво-мовному розвитку дітей дошкільного віку. Показано психолого-педагогічні і лінгвометодичні підходи до використання синонімів в роботі з розвитку мовлення дітей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлексичний розвитокuk
dc.subjectактивний і пасивний запас слівuk
dc.subjectлексична синоніміяuk
dc.subjectсинонімиuk
dc.subjectсловник синонімів для дошкільниківuk
dc.titleФормування дошкільника як мовної особистості засобами синоніміїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mulyk.pdf384.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.