Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМулик, І. О.-
dc.date.accessioned2021-09-01T11:38:30Z-
dc.date.available2021-09-01T11:38:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМулик І. О. Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії / І. О. Мулик // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2013. – №3. – C. 114-117.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12179-
dc.description.abstractУ статті представлено роль синонімів в мовленнєво-мовному розвитку дітей дошкільного віку. Показано психолого-педагогічні і лінгвометодичні підходи до використання синонімів в роботі з розвитку мовлення дітей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлексичний розвитокuk
dc.subjectактивний і пасивний запас слівuk
dc.subjectлексична синоніміяuk
dc.subjectсинонімиuk
dc.subjectсловник синонімів для дошкільниківuk
dc.titleФормування дошкільника як мовної особистості засобами синоніміїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mulyk.pdf384.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.