Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1212
Назва: Здоровий спосіб життя як предмет філософсько-освітнього аналізу
Інші назви: Здоровый образ жизни как предмет философско-образовательного анализа
Healthy way of life as a subject of philosophical-education analysis
Автори: Лаврова, Лариса Василівна
Лаврова, Лариса Васильевна
Lavrova, Larysa Vasylivna
Ключові слова: здоровий спосіб життя
філософія освіти
філософія здоров’я
культура здоров’я
валеологічна освіта
здоровый образ жизни
філософия образования
философия здоров’я
валеологическое образование
healthy way of life
philosophy of education
philosophy of health
culture of health
valeological education
Дата публікації: 2011
Видавництво: Дніпропетровский обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Бібліографічний опис: Лаврова, Л. В. Здоровий спосіб життя як предмет філософсько-освітнього аналізу [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Лариса Василівна Лаврова; наук. кер. М. І. Романенко; Дніпропетр. обл. ін-т після дипломної пед. освіти. – Дніпропетровськ, 2011. – 192 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена актуальній проблемі філософії освіти — дослідженню здорового способу життя як одного з аспектів становлення посткласичної освіти. У роботі обґрунтовано філософську методологію аналізу здорового способу життя як складової та механізму здійснення освітніх реформ в Україні Визначено специфіку здорового способу життя як результуючої діяльності системи освіти з формування цінності здоров’я та здорової життєдіяльності особистості і суспільства. Диссертация посвящена актуальной проблеме философии образования – исследованию здорового образа жизни как одного из аспектов становления посткласического образования. Dissertation is devoted the issue of the day of philosophy of education – research of preventive education as one of aspects and mechanisms of becoming of postklasichnoy education. In-process grounded philosophical methodology of analysis of healthy way of life as a constituent and mechanism of realization of educational reforms in Ukraine Certainly specific of healthy way of life as resulting activity of the system of education from forming of value of health and healthy vital functions of personality and society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1212
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лаврова Лариса Василівна.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.