Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12063
Назва: Особенности влияния интернет-аддикции на ценностно-моти-вационную сферу студентов
Інші назви: Особливості впливу інтернет-адикції на ціннісно-моті-ваціонную сферу студентів
Features of the influence of Internet addiction on the value-motivation sphere of students
Автори: Акімов, Сергій Костянтинович
Акимов, Сергей Константинович
Akimov, Sergiy Kostyantynovych
Ключові слова: интернет-аддиктивное поведение
мотивация обучения
ценностные ориентации
успеваемость
інтернет-адиктивна поведінка
мотивація навчання
ціннісні орієнтації
успішність
value orientations
success
internet addictive behavior
learning motivation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Акимов С. К. Особенности влияния интернет-аддикции на ценностно-моти-вационную сферу студентов / С. К. Акимов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С. 9-14.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается связь интернет-аддиктивного поведения с ценностными ориентациями и мотивацией обучения в вузе. Анализируется специфика ценностно-мотивационной сферы студентов. Проведено исследование ценностей и мотивов студентов, склонных к интернет-аддиктивному поведению и не зависимых от Интернета. Результаты исследования показали, что для интернет-аддиктивных студентов более характерны потребительские ценности и внешние мотивы учения. У статті розглядається зв'язок інтернет-адиктивної поведінки з ціннісними орієнтаціями і мотивацією навчання в вузі. Аналізується специфіка ціннісно-мотиваційної сфери студентів. Проведено дослідження цінностей та мотивів студентів, схильних до інтернет-аддиктивному поведінки і не залежних від Інтернету. Результати дослідження показали, що для інтернет-адиктивних студентів більш характерні споживчі цінності і зовнішні мотиви навчання. The article considers the connection of Internet addictive behavior with the value orientations and motivation of higher education. The specifics of the value-motivational sphere of students are analyzed. A study of the values ​​and motives of students prone to Internet addiction behavior and not dependent on the Internet. The results of the study showed that consumer values ​​and external motives for learning are more typical for Internet addictive students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12063
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akimov Sergiy Kostyantynovych 2011.pdf145.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.