Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12049
Title: | Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. |
Other Titles: | Психологічні особливості сприйняття та осмислення наукового тексту на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання іноземним мовам. |
Authors: | Мартынова, Раиса Юрьевна Мартинова, Раїса Юріївна Martynova, Raisa Yuriivna |
Keywords: | научный текст интегрированное обучение иноязычная профессиональная речь науковий текст інтегроване навчання іноземна професійна мова scientific text integrated learning foreign professional language |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Мартынова Р. Ю. Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 34-41. |
Abstract: | В результате проведенного анализа было установлено, что единицей обучения иноязычной профессиональной речи на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения является научный текст. Его восприятие станет доступным для большинства при условии активизации возможно большего числа анализаторов: зрительного при чтении текста, речедвигательного и слухового при его воспроизведении и моторнодвигательного при записи его основных идей. В результаті проведеного аналізу було встановлено, що одиницею навчання іншомовної професійної мови на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання є науковий текст. Його сприйняття стане доступним для більшості за умови активізації можливо більшого числа аналізаторів: зорового при читанні тексту, речедвігательного і слухового при його відтворенні і моторнодвігательного при запису його основних ідей. As a result of the analysis, it was found that the unit of teaching a foreign language professional language at the professional-language stage of integrated learning is a scientific text. Its perception will be available to the majority provided that as many analyzers as possible are activated: visual when reading the text, speech-motor and auditory when reproducing it, and motor-motor when recording its main ideas. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12049 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Martynovа Raisa Yuriivna 2011.pdf | 214.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.