Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12049Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мартынова, Раиса Юрьевна | - |
| dc.contributor.author | Мартинова, Раїса Юріївна | - |
| dc.contributor.author | Martynova, Raisa Yuriivna | - |
| dc.date.accessioned | 2021-07-28T10:57:10Z | - |
| dc.date.available | 2021-07-28T10:57:10Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | - |
| dc.identifier.citation | Мартынова Р. Ю. Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 34-41. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12049 | - |
| dc.description.abstract | В результате проведенного анализа было установлено, что единицей обучения иноязычной профессиональной речи на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения является научный текст. Его восприятие станет доступным для большинства при условии активизации возможно большего числа анализаторов: зрительного при чтении текста, речедвигательного и слухового при его воспроизведении и моторнодвигательного при записи его основных идей. В результаті проведеного аналізу було встановлено, що одиницею навчання іншомовної професійної мови на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання є науковий текст. Його сприйняття стане доступним для більшості за умови активізації можливо більшого числа аналізаторів: зорового при читанні тексту, речедвігательного і слухового при його відтворенні і моторнодвігательного при запису його основних ідей. As a result of the analysis, it was found that the unit of teaching a foreign language professional language at the professional-language stage of integrated learning is a scientific text. Its perception will be available to the majority provided that as many analyzers as possible are activated: visual when reading the text, speech-motor and auditory when reproducing it, and motor-motor when recording its main ideas. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | научный текст | uk |
| dc.subject | интегрированное обучение | uk |
| dc.subject | иноязычная профессиональная речь | uk |
| dc.subject | науковий текст | uk |
| dc.subject | інтегроване навчання | uk |
| dc.subject | іноземна професійна мова | uk |
| dc.subject | scientific text | uk |
| dc.subject | integrated learning | uk |
| dc.subject | foreign professional language | uk |
| dc.title | Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. | uk |
| dc.title.alternative | Психологічні особливості сприйняття та осмислення наукового тексту на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання іноземним мовам. | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2011 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Martynovа Raisa Yuriivna 2011.pdf | 214.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.