Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартынова, Раиса Юрьевна-
dc.contributor.authorМартинова, Раїса Юріївна-
dc.contributor.authorMartynova, Raisa Yuriivna-
dc.date.accessioned2021-07-28T10:57:10Z-
dc.date.available2021-07-28T10:57:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМартынова Р. Ю. Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 34-41.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12049-
dc.description.abstractВ результате проведенного анализа было установлено, что единицей обучения иноязычной профессиональной речи на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения является научный текст. Его восприятие станет доступным для большинства при условии активизации возможно большего числа анализаторов: зрительного при чтении текста, речедвигательного и слухового при его воспроизведении и моторнодвигательного при записи его основных идей. В результаті проведеного аналізу було встановлено, що одиницею навчання іншомовної професійної мови на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання є науковий текст. Його сприйняття стане доступним для більшості за умови активізації можливо більшого числа аналізаторів: зорового при читанні тексту, речедвігательного і слухового при його відтворенні і моторнодвігательного при запису його основних ідей. As a result of the analysis, it was found that the unit of teaching a foreign language professional language at the professional-language stage of integrated learning is a scientific text. Its perception will be available to the majority provided that as many analyzers as possible are activated: visual when reading the text, speech-motor and auditory when reproducing it, and motor-motor when recording its main ideas.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаучный текстuk
dc.subjectинтегрированное обучениеuk
dc.subjectиноязычная профессиональная речьuk
dc.subjectнауковий текстuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectіноземна професійна моваuk
dc.subjectscientific textuk
dc.subjectintegrated learninguk
dc.subjectforeign professional languageuk
dc.titleПсихологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам.uk
dc.title.alternativeПсихологічні особливості сприйняття та осмислення наукового тексту на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання іноземним мовам.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martynovа Raisa Yuriivna 2011.pdf214.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.