Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12049
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартынова, Раиса Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Мартинова, Раїса Юріївна | - |
dc.contributor.author | Martynova, Raisa Yuriivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-28T10:57:10Z | - |
dc.date.available | 2021-07-28T10:57:10Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Мартынова Р. Ю. Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 34-41. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12049 | - |
dc.description.abstract | В результате проведенного анализа было установлено, что единицей обучения иноязычной профессиональной речи на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения является научный текст. Его восприятие станет доступным для большинства при условии активизации возможно большего числа анализаторов: зрительного при чтении текста, речедвигательного и слухового при его воспроизведении и моторнодвигательного при записи его основных идей. В результаті проведеного аналізу було встановлено, що одиницею навчання іншомовної професійної мови на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання є науковий текст. Його сприйняття стане доступним для більшості за умови активізації можливо більшого числа аналізаторів: зорового при читанні тексту, речедвігательного і слухового при його відтворенні і моторнодвігательного при запису його основних ідей. As a result of the analysis, it was found that the unit of teaching a foreign language professional language at the professional-language stage of integrated learning is a scientific text. Its perception will be available to the majority provided that as many analyzers as possible are activated: visual when reading the text, speech-motor and auditory when reproducing it, and motor-motor when recording its main ideas. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | научный текст | uk |
dc.subject | интегрированное обучение | uk |
dc.subject | иноязычная профессиональная речь | uk |
dc.subject | науковий текст | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | іноземна професійна мова | uk |
dc.subject | scientific text | uk |
dc.subject | integrated learning | uk |
dc.subject | foreign professional language | uk |
dc.title | Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. | uk |
dc.title.alternative | Психологічні особливості сприйняття та осмислення наукового тексту на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання іноземним мовам. | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Martynovа Raisa Yuriivna 2011.pdf | 214.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.