Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12049
Title: Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам.
Other Titles: Психологічні особливості сприйняття та осмислення наукового тексту на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання іноземним мовам.
Authors: Мартынова, Раиса Юрьевна
Мартинова, Раїса Юріївна
Martynova, Raisa Yuriivna
Keywords: научный текст
интегрированное обучение
иноязычная профессиональная речь
науковий текст
інтегроване навчання
іноземна професійна мова
scientific text
integrated learning
foreign professional language
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мартынова Р. Ю. Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 34-41.
Abstract: В результате проведенного анализа было установлено, что единицей обучения иноязычной профессиональной речи на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения является научный текст. Его восприятие станет доступным для большинства при условии активизации возможно большего числа анализаторов: зрительного при чтении текста, речедвигательного и слухового при его воспроизведении и моторнодвигательного при записи его основных идей. В результаті проведеного аналізу було встановлено, що одиницею навчання іншомовної професійної мови на професійно-мовному етапі інтегрованого навчання є науковий текст. Його сприйняття стане доступним для більшості за умови активізації можливо більшого числа аналізаторів: зорового при читанні тексту, речедвігательного і слухового при його відтворенні і моторнодвігательного при запису його основних ідей. As a result of the analysis, it was found that the unit of teaching a foreign language professional language at the professional-language stage of integrated learning is a scientific text. Its perception will be available to the majority provided that as many analyzers as possible are activated: visual when reading the text, speech-motor and auditory when reproducing it, and motor-motor when recording its main ideas.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12049
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynovа Raisa Yuriivna 2011.pdf214.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.