Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12002
Назва: Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення у молодших школярів з нормою та патологією розвитку
Інші назви: Comparative analysis of the peculiarities of the development of thinking in younger students with the norm and pathology of development
Автори: Розіна, Ірина Володимирівна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Іванова, Х.
Ключові слова: мислення
творче мислення
патологія мислення
thinking
creative thinking
pathology of thinking
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Розіна І. В. Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення у молодших школярів з нормою та патологією розвитку / І. В. Розіна, Х. Іванова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 213-217.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається проблема особливостей розвитку мислення в дітей молодшого шкільного віку з нормою та патологією в розвитку. Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення в дітей молодшого шкільного віку з нормою та патологією в розвитку. The article reveals the problem of peculiarities of thinking development in younger children school age with the norm and pathology in development. Comparative analysis of development features thinking in children of primary school age with normal and developmental pathology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12002
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozina Irina Volodymyrivna 2011.pdf129.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.