Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозіна, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorRozina, Irina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorІванова, Х.-
dc.date.accessioned2021-07-23T09:40:52Z-
dc.date.available2021-07-23T09:40:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРозіна І. В. Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення у молодших школярів з нормою та патологією розвитку / І. В. Розіна, Х. Іванова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 213-217.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12002-
dc.description.abstractУ статті розкривається проблема особливостей розвитку мислення в дітей молодшого шкільного віку з нормою та патологією в розвитку. Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення в дітей молодшого шкільного віку з нормою та патологією в розвитку. The article reveals the problem of peculiarities of thinking development in younger children school age with the norm and pathology in development. Comparative analysis of development features thinking in children of primary school age with normal and developmental pathology.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectпатологія мисленняuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectpathology of thinkinguk
dc.titleПорівняльний аналіз особливостей розвитку мислення у молодших школярів з нормою та патологією розвиткуuk
dc.title.alternativeComparative analysis of the peculiarities of the development of thinking in younger students with the norm and pathology of developmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozina Irina Volodymyrivna 2011.pdf129.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.