Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11935
Назва: | Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов |
Інші назви: | Особливості впливу інтернет-адикції на успішність навчальної діяльності студентів Features of the influence of Internet addiction on the success of students' educational activities |
Автори: | Акімов, Сергій Костянтинович Акимов, Сергей Константинович Akimov, Sergiy Kostyantynovych |
Ключові слова: | интернет-аддиктивное поведение успешность обучения успеваемость умственные способности інтернет-адиктивна поведінка успішність навчання успішність розумові здібності Internet addictive behavior learning success success mental abilities |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Акимов С. К. Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов / С. К. Акимов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 7-12. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается проблема влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов. Проведено исследование успеваемости, логичности мышления и ряда индивидуально-психологических особенностей студентов, склонных к интернет-аддиктивному поведению и не зависимых от Интернета. Результаты показали, что у интернет-аддиктивных студентов проявляются проблемы с успешностью обучения. У статті розглядається проблема впливу інтернет-адикції на успішність навчальної діяльності студентів. Проведено дослідження успішності, логічності мислення і ряду індивідуально-психологічних особливостей студентів, схильних до інтернет-адиктивної поведінки і не залежних від Інтернету. Результати показали, що у інтернет-адиктивних студентів проявляються проблеми з успішністю навчання. The article considers the problem of the influence of Internet addiction on the success of students' educational activities. A study of the success, logic of thinking and a number of individual psychological characteristics of students prone to Internet addictive behavior and independent of the Internet. The results showed that online addictive students have problems with academic performance. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11935 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Akimov Sergiy Kostyantynovych 2011.pdf | 464.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.