Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11935
Назва: Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов
Інші назви: Особливості впливу інтернет-адикції на успішність навчальної діяльності студентів
Features of the influence of Internet addiction on the success of students' educational activities
Автори: Акімов, Сергій Костянтинович
Акимов, Сергей Константинович
Akimov, Sergiy Kostyantynovych
Ключові слова: интернет-аддиктивное поведение
успешность обучения
успеваемость
умственные способности
інтернет-адиктивна поведінка
успішність навчання
успішність
розумові здібності
Internet addictive behavior
learning success
success
mental abilities
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Акимов С. К. Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов / С. К. Акимов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 7-12.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается проблема влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов. Проведено исследование успеваемости, логичности мышления и ряда индивидуально-психологических особенностей студентов, склонных к интернет-аддиктивному поведению и не зависимых от Интернета. Результаты показали, что у интернет-аддиктивных студентов проявляются проблемы с успешностью обучения. У статті розглядається проблема впливу інтернет-адикції на успішність навчальної діяльності студентів. Проведено дослідження успішності, логічності мислення і ряду індивідуально-психологічних особливостей студентів, схильних до інтернет-адиктивної поведінки і не залежних від Інтернету. Результати показали, що у інтернет-адиктивних студентів проявляються проблеми з успішністю навчання. The article considers the problem of the influence of Internet addiction on the success of students' educational activities. A study of the success, logic of thinking and a number of individual psychological characteristics of students prone to Internet addictive behavior and independent of the Internet. The results showed that online addictive students have problems with academic performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11935
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akimov Sergiy Kostyantynovych 2011.pdf464.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.