Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11846
Назва: Педагогічна доцільність ознайомлення студентів-хореографів із образно-символічною системою уявлень українського народу
Інші назви: Pedagogical expediency of acquaintance of students-choreographers with a figurative-symbolic system ideas of the Ukrainian people
Автори: Batiuk, Nataliya Orestivna
Батюк, Наталія Орестівна
Лісовська, Ніна Юріївна
Lisovska, Nina Yuryivna
Ключові слова: підготовка хореографів
український фольклор
образно-символічна система уявлень
народний танець
training of choreographers
Ukrainian folklore
figurative and symbolic system of ideas
folk dance
Дата публікації: 2016
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Батюк Н. О. Педагогічна доцільність ознайомлення студентів-хореографів з образно-символічною системою уявлень українського народу / О. М. Батюк, Н. Лісовська // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць; СумДПУ імені А. С. Макаренка. - Вип. 1 (7). - Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016. - С. 34-42.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується педагогічна доцільність впровадження у зміст професійної підготовки студентів-хореографів інтегративного курсу, який розкриває особливості образно-символічної системи уявлень українського народу. Здійснено огляд навчальних курсів, спрямованих на розкриття духовно-світоглядної, культурно-мистецької, звичаєвої та традиційної спадщини українців. Акцентується увага на ознайомленні студентів-хореографів із образно-символічними уявленнями українського народу як важливого чинника у процесі створення народно-сценічної танцювальної композиції. The article explains the pedagogical feasibility of the implementation in the content of professional training of students-choreographers of the integrated course, revealing the peculiarities of the figurative and symbolic system of ideas of Ukrainian people. The appropriate analysis of the scientific and pedagogical literature is conducted, as a result of the analysis three areas of research were identified: folklore-ethnographic, artistic-pedagogical and ideological-educational. The review of training courses aimed at familiarizing students- choreographers with the spiritual-ideological, cultural-artistic and traditional heritage of the Ukrainian people showed that learning of the intended material does not cover the whole picture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11846
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batiuk Nataliya Orestivna 2016.pdf747.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.