Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11846
Title: Педагогічна доцільність ознайомлення студентів-хореографів із образно-символічною системою уявлень українського народу
Other Titles: Pedagogical expediency of acquaintance of students-choreographers with a figurative-symbolic system ideas of the Ukrainian people
Authors: Batiuk, Nataliya Orestivna
Батюк, Наталія Орестівна
Лісовська, Ніна Юріївна
Lisovska, Nina Yuryivna
Лисовская, Нина Юрьевна
Keywords: підготовка хореографів
український фольклор
образно-символічна система уявлень
народний танець
подготовка хореографов
украинский фольклор
образно-символическая система представлений
народный танец
training of choreographers
Ukrainian folklore
figurative and symbolic system of ideas
folk dance
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Батюк Н. О. Педагогічна доцільність ознайомлення студентів-хореографів з образно-символічною системою уявлень українського народу / О. М. Батюк, Н. Лісовська // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць; СумДПУ імені А. С. Макаренка. - Вип. 1 (7). - Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016. - С. 34-42.
Abstract: У статті обґрунтовується педагогічна доцільність впровадження у зміст професійної підготовки студентів-хореографів інтегративного курсу, який розкриває особливості образно-символічної системи уявлень українського народу. Здійснено огляд навчальних курсів, спрямованих на розкриття духовно-світоглядної, культурно-мистецької, звичаєвої та традиційної спадщини українців. Акцентується увага на ознайомленні студентів-хореографів із образно-символічними уявленнями українського народу як важливого чинника у процесі створення народно-сценічної танцювальної композиції. В статье обосновывается педагогическая целесообразность внедрения в содержание профессиональной подготовки студентов-хореографов интегративного курса, раскрывающего особенности образно- символической системы представлений украинского народа. Проведен соответствующий анализ научно-педагогической литературы, в результате которого выделены три направления исследований: фольклорно- этнографическoe, художественно-педагогическое и мировоззренчески- воспитательное. Обзор читаемых учебных курсов, направленных на ознакомление студентов-хореографов с духовно-мировоззренческим, культурно-художественным и традиционным наследием украинского народа показал, что изучение предполагаемого материала не охватывает целостной картины. The article explains the pedagogical feasibility of the implementation in the content of professional training of students-choreographers of the integrated course, revealing the peculiarities of the figurative and symbolic system of ideas of Ukrainian people. The appropriate analysis of the scientific and pedagogical literature is conducted, as a result of the analysis three areas of research were identified: folklore-ethnographic, artistic-pedagogical and ideological-educational. The review of training courses aimed at familiarizing students- choreographers with the spiritual-ideological, cultural-artistic and traditional heritage of the Ukrainian people showed that learning of the intended material does not cover the whole picture.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11846
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Batiuk Nataliya Orestivna 2016.pdf747.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.